Vicki Leandros levytti vuonna 1972 kauniin kappaleen Anamnesis kreikaksi. Muistelen, että siitä tehtiin samoihin aikoihin myös suomenkielinen cover. Mikä sen…

Kysytty

Hei,

Vicki Leandros levytti vuonna 1972 kauniin kappaleen Anamnesis kreikaksi. Muistelen, että siitä tehtiin samoihin aikoihin myös suomenkielinen cover. Mikä sen nimi on, ja kuka sen lauloi?

Vastaus

Vastattu

Tämän alun perin Wenn die Sehnsucht nicht wär -nimisen kappaleen levytti suomeksi Berit. Singlenä ja Beritin Elämää vain -albumilla julkaistu Sä vaikka oot vierelläin tosin tehtiin vasta vuonna 1981.