Vastaanottaako kirjastot kirjalahjoituksia? Minulla on monta kovakantista harrastekirjaa jotka haluaisin antaa eteenpäin?

Kysytty

Vastaanottaako kirjastot kirjalahjoituksia? Minulla on monta kovakantista harrastekirjaa jotka haluaisin antaa eteenpäin?

Vastaus

Vastattu

Kyllä vain, kiitos kysymästä!

Jokaisessa espoolaisessa kirjastossa on "tuo ja vie" hylly tai kärry tai laatikko. Henkilökunta käy hyllyä/kärryä läpi säännöllisesti.

Kirjat voi jättää joko suoraan kierrätyspisteeseen tai käyttää ne kirjaston infotiskin kautta.

Emme takaa, että kirjat päätyvät kirjaston kokoelmiin, mutta ne saavat varmasti jostain arvostavan ja hyvän kodin.

1 ääntä

Kommentit

Espoon kohtelias ja kannustava vastaus kelpaisi malliksi kaikille kirjastoille! Samaa on kysytty ennenkin sieltä sun täältä, ja vastaukset ovat usein epämiellyttävän torjuvia, tarpeettomasti.