Vaski-kirjastojen asiakkailla on käytössä Naxos music library kirjastokortin tunnuksella.

Kysytty

Vaski-kirjastojen asiakkailla on käytössä Naxos music library kirjastokortin tunnuksella. Onko tämä palvelu valtakunnallinen eli kaikkien Suomen kirjastojen nettipalveluissa käytettävissä?

Vastaus

Vastattu

Vaski-kirjastoilla on käytössä viisi erilaista Naxos-palvelua: musiikkipalvelut Naxos Music Library, Naxos Music Library Jazz, Naxos Music Library World sekä videopalvelu Naxos Video Library, ja lisäksi äänikirjapalvelu Naxos Spoken Word Library. Jokainen kirjasto/kirjastokimppa valitsee itse, mitkä Naxos-palvelut hankitaan e-kokoelmaan.

Ekirjastosta pystyt tutkailemaan mitä e-palveluja on missäkin kirjastossa käytössä. Jätä tällöin valitsematta kirjastokimppa (valitse "Kaikki kirjastot": https://ekirjasto.kirjastot.fi/?kirjasto=kaikki). Palvelut löytyvät otsikoiden alta, tässä tapauksessa otsikon "Musiikki" alta.