Varastokirjaston artikkelitietokanta: Jos sieltä löytää tarvitsemansa artikkelin niin mitä kautta sen saa luettavaksi ja mitä se maksaa?

Kysytty

Varastokirjaston artikkelitietokanta: Jos sieltä löytää tarvitsemansa artikkelin niin mitä kautta sen saa luettavaksi ja mitä se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varastokirjaston lehtiartikkeleihin pääsee käsiksi oman kirjaston kaukopalvelun kautta. Kaukopalvelu voi selvittää, missä muodossa artikkeli tulee, esim. kopiona tai pdf-tiedostona.Myös maksut selviävät oman kirjaston kautta, puh. (017)401 382.