Varasin yhden Tom & Jerry lehden numeron Vantaalta, kun yritin varata toista numeroa niin se ei antanut varata. Se väitti että minulla oli jo se numero…

Kysytty

Varasin yhden Tom & Jerry lehden numeron Vantaalta, kun yritin varata toista numeroa niin se ei antanut varata. Se väitti että minulla oli jo se numero varattuna vaikka olin varannut ekan numeron. Miksi saa varata vaan lehdistä yhden numeron kerralla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toistaiseksi HelMet palvelussa ei voi tehdä itsepalveluvarauksia kuin yhdestä saman lehden numerosta kerrallaan. Pyydä henkilökuntaa varaamaan muut lehden numerot. Pahoittelemme asiaa.
HelMet varausohjeet: http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k