Varasin kirjan seutuvarauksena: Lasten ja nuorten urheiluvalmennuksen perusteet ja oli tarkoitus varata nouto Keravan kirjastoon. Nyt noutopaikkana Mäntsälä…

Kysytty

Hei,
Varasin kirjan seutuvarauksena: Lasten ja nuorten urheiluvalmennuksen perusteet ja oli tarkoitus varata nouto Keravan kirjastoon. Nyt noutopaikkana Mäntsälä. Onko varaustani mahdollista muuttaa Keravalle tulevaksi?

Vastaus

Vastattu

Alla olevalta Keravan verkkokirjaston sivulta voit mm. muuttaa varauksesi noutopaikan:

https://kerava.verkkokirjasto.fi/web/arena/protected/reservations