Varasin juuri kiirastorstaiksi ryhmätilan ja oman huoneen(kun oma huone ei ollut niin aikaisin vapaana, kuin olisin tarvinnut) Ryhmätilojen säännöt -sivu ei…

Kysytty

Varasin juuri kiirastorstaiksi ryhmätilan ja oman huoneen(kun oma huone ei ollut niin aikaisin vapaana, kuin olisin tarvinnut)

Ryhmätilojen säännöt -sivu ei aukene minulle.
En löydä mistään tietoja, miten pääsen tuohon huoneeseen, missä se on, mitä kalusteta huoneen sisällä on (onko lepopaikkaa), ja jos koulupäiväni loppuukin kiiratsorstaina myöhemmin tai aikaisemmin, niin saanko pitää varaukseni, vaikka tulisin paikalle "väärään aikaan"?

Vastaus

Vastattu

Kun et kerro, mistä olet nämä huoneet varannut, niin kysymykseen on tätä kautta valitettavasti mahdotonta vastata. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä suoraan siihen kirjastoon, nuorisotaloon tai muuhun tahoon, jonne olet varauksesi tehnyt. Jos kyseessä on jokin Helmet-kirjasto, niiden yhteystiedot löydät täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut