Varasin dvd:n ja laitoin hakupaikaksi Haanojan kirjasto. Sain viestin että varaus on noudettavissa, mutta sitä ei löydy "noudettavat varaukset"-hyllystä…

Kysytty

Varasin dvd:n ja laitoin hakupaikaksi Haanojan kirjasto. Sain viestin että varaus on noudettavissa, mutta sitä ei löydy "noudettavat varaukset"-hyllystä. Pitääkö se pyytää työntekijältä vai mistä oikein löydän sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Haanojan kirjaston henkilökuntaan. He todennäköisesti pystyvät selvittämään mihin varaamasi DVD on joutunut. Varausten pitäisi todellakin olla varaushyllyssä asiakkaiden itse noudettavissa, mutta joskus tapahtuu sekaannuksia. Valitteluni asian aiheuttamasta turhasta vaivasta.