Varaisin itselleni kirjan, joka on tällä hetkellä lainassa jokaisesta kirjastosta. Kirjastokortti minulla on, mutta minulta puuttuu salasana. Voinko saada sen…

Kysytty

Hei! Varaisin itselleni kirjan, joka on tällä hetkellä lainassa jokaisesta kirjastosta. Kirjastokortti minulla on, mutta minulta puuttuu salasana. Voinko saada sen tän kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salasanan kirjastokorttiin saat vain asioimalla henkilökohtaisesti kirjastossa. Salasanaa ei voi saada puhelimitse tai sähköpostitse.