Otsikko
Varailen ja tilailen aika usein materiaalia eri kirjastoista. Miksen voi saada materiaaleja Kääpälän kirjastoon, joka olisi minulle lähin? Lapseni on…

Kysytty

Hei!

Varailen ja tilailen aika usein materiaalia eri kirjastoista. Miksen voi saada materiaaleja Kääpälän kirjastoon, joka olisi minulle lähin? Lapseni on päiväkodissa samassa rakennuksessa, joten saisin kätevästi haettua tilaukset sieltä ilman 25 km:n ajelua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kääpälän kirjastoon tulee kyllä kirjakuljetus mutta jostain syystä netin kautta varattaessa Kääpälää ei voikaan valita noutopisteeksi.

Olen viestittänyt tästä eteenpäin asian korjaamiseksi. Ilmoitan sinulle heti kun tiedän lisää.

Tällä hetkellä voit saada varauksen Kääpälään siten että soitat johonkin Kymenlaakson kirjastoon ja pyydät virkailijaa tekemään varauksen. Kääpälä on kyllä edelleen virkailijoiden käyttämän ohjelmaversion noutopaikkana.