Vapaana olevat erikois kilvet

Kysytty

vapaana olevat erikois kilvet

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin ajoneuvon rekisterikilpiä, jossa on itse valittu rekisteritunnus tietylle ajoneuvolle. Vapaana olevia rekisteritunnuksia voi kysyä liikenne- ja viestintävirasto Traficomista. Alla olevasta linkistä löytyy tietoa ja yhteystiedot:

https://www.traficom.fi/fi/asioi-kanssamme/hae-ajoneuvolle-erityiskilpea

3 ääntä

Kommentit

voiko täältä kysyä vapaana olevia rekisterikilpiä

Mee bilteman tai motonetin varaosahakuun ja kirjota rekkari sinne, jos lyö tyhjää niin tod. näk vapaa. Jos palauttaa jonkun auton tiedot niin varattu on! :)