Vanheneeko sakkomaksut joskus ja kasvavatko ne korkoa? Ja vanheneeko kirjastokortti? Minun kirjastokorttini on kadonnut ja minulta jäi viimeksi asioidessa…

Kysytty

Hei!
Vanheneeko sakkomaksut joskus ja kasvavatko ne korkoa? Ja vanheneeko kirjastokortti? Minun kirjastokorttini on kadonnut ja minulta jäi viimeksi asioidessa sakko "roikkumaan" joskus vuonna 1998.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myöhästymismaksut vanhenevat kolmessa vuodessa, mikäli ne eivät ole menneet perintään. Kirjastokortti ei vanhene ja uuden kortin kadonneen tilalle saa kahdella eurolla.