Vanhempieni häälajahjassa 70 luvulla oli liitettynä kauli ja huopikkaat. Kaulimeen oli kirjoitettu humoristinen runo josaa äidin muistinmukaan oli jotain…

Kysytty

Vanhempieni häälajahjassa 70 luvulla oli liitettynä kauli ja huopikkaat. Kaulimeen oli kirjoitettu humoristinen runo josaa äidin muistinmukaan oli jotain sodanjulistuksesta puhe. Mikähän runo oli kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä tämä?:

Suudelma on lataus / kihlaus on pamaus / aviolitto on sodanjulistus

Jos ei ole, ilmoita, niin etsitään uudelleen.