Otsikko
Vanhassa verkkokirjastossa teillä oli tälläinen teos siellä, mutta nyt en löydä sitä ollenkaan tällä uudella tietokannalla. Onko alla olevaa kirjaa teillä ja…

Kysytty

Hei! Vanhassa verkkokirjastossa teillä oli tälläinen teos siellä, mutta nyt en löydä sitä ollenkaan tällä uudella tietokannalla. Onko alla olevaa kirjaa teillä ja jos sitä ei ole pystyisittekö hankkimaan sen?

Kirja : Viimeinen toivomus
Kirjailija : Andrzej Sapkowski
Sarja : The Witcher – Noituri, 1.osa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusi PIKI-verkkokirjasto avautui 1.12, mutta aineistotietojen tuonti sinne uudesta kirjastojärjestelmästämme on vielä kesken. Niinpä tiedonhaussa saattaa esiintyä puutteita lähiviikkoina, ja näyttää siltä, että kohdallenne on osunut juuri tällainen tapaus.

Sapkowskin kirja löytyy kyllä edelleen kokoelmistamme. Sen saatavuutta voi tiedustella kirjastosta, ja myös varaaminen onnistuu esim. puhelimitse. Tampereen kirjastojen yhteystiedot löytyvät kotisivuiltamme osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/index.php/kirjastot-ja-aukiolot/.