Vanhassa pronssiriipuksessani on leima ST finland, hand made. Mistä saisin tietoa tekijästä ja korun arvosta?

Kysytty

Vanhassa pronssiriipuksessani on leima ST finland, hand made. Mistä saisin tietoa tekijästä ja korun arvosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koru kannattaa arvioituttaa ammattilaisilla eli kultasepänliikkeessä. Jyväskylässä koruliikkeitä löytyy esimerkiksi Kävelykadun varrelta.

Jos pronssikoru on mitali, niin silloin saattaa olla apua myös keräilymitaleihin ja kolikoihin erikoistuneista liikkeistä, kuten Matin Markasta.
http://www.matinmarkka.com/