Vanhassa kouluaikaisessa uskontokirjassani oli rukous, josta muistan vain katkelmia: Herra, auta minua edistämään sinun rauhaasi maan päällä.... uskoa epäuskon…

Kysytty

Vanhassa kouluaikaisessa uskontokirjassani oli rukous, josta muistan vain katkelmia: Herra, auta minua edistämään sinun rauhaasi maan päällä.... uskoa epäuskon sijaan ja toivoa toivottomuuteen... sovintoa sinne, mittä vääryys vallitsee. Minkä niminen rukous on kyseessä ja kenen tekemä?

Vastaus

Vastattu

En löydä valitettavasti tätä rukousta kokonaisuudessaan mutta kokeilleen tietolistan kautta jolloin muualtakin voi kysymykseenne vastata.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit