Vanha norjalainen runo nimeltä Jaguaari, asiakas arvelee Henrik Ibsenin kirjoittamaksi. He ja Em -kokoelmissa on Digte, suomennettuja runoja löysin kaksi Aale…

Kysytty

Vanha norjalainen runo nimeltä Jaguaari, asiakas arvelee Henrik Ibsenin kirjoittamaksi. He ja Em -kokoelmissa on Digte, suomennettuja runoja löysin kaksi Aale Tynnin kokoelmasta Tuhat laulujen vuotta, ei kuitenkaan tätä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elmer Diktoniuksella on runo nimeltä Jaguaren. Olisiko se kysyjän etsimä. Runo löytyy ruotsinkielisenä ainakin kokoelmasta Samlade dikter ja suomeksi kokonaan kokoelmasta Diktonius, Elmer: Runoja. 1963, Viljo Kajavan suomentamana. Tässä runo on myös ruotsiksi.