Vanha lastenlaulu/sormileikki "Ma kuljen metsatieta' Kenen on sanat ja savel? Muistan viisi sakeistoa siita, mutta ajan myota sanat ovat ehka vahan muistissa…

Kysytty

Vanha lastenlaulu/sormileikki "Ma kuljen metsatieta'
Kenen on sanat ja savel?
Muistan viisi sakeistoa siita, mutta ajan myota sanat ovat ehka vahan muistissa muuttuneet. Olisiko mahdollista saada koko laulun sanat?

1. Ma kuljen metsatieta
on suvi parhaillaan
:,:Kas jano esiin loikkii
taas katoo joutuisaan.:,:

Jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sofie Litheniuksen lastenlaulu/sormileikki Mitä poika näki löytyy kokoelmasta Leikkipirtti : lauluja ja laululeikkejä (WSOY, 1914)osastosta "Sormileikkejä englantilaiseen tapaan".