Vanha isoisältä peritty taulu, jossa kukkia maljakossa. Signeeraus K. T-la.

Kysytty

Hei! Vanha isoisältä peritty taulu, jossa kukkia maljakossa. Signeeraus K. T-la.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taideteosten tunnistamisessa kannattaa kääntyä suoraan asiantuntijan puoleen. Kuva kannattaa liittää mukaan, se helpottaa tunnistamista. Asiaa voi tiedustella esimerkiksi taide- ja antiikkihuutokaupoista (muun muassa Bukowskis), joissa arviointi on yleensä ilmaista.

Netissä olevista taiteilijaluetteloista ja -matrikkelista voit myös etsiä vastaavuutta taiteilijan nimikirjaimille. Kuvaston taiteilijaluettelo ja Kuvataiteilijamatrikkeli.