Valtion työhallinnossa, esimerkiksi te-toimistoissa työskentelee paljon tietopalvelun asiantuntijoita. Vaaditaanko heiltä yhdenmukaista koulutusta verrattuna…

Kysytty

Valtion työhallinnossa, esimerkiksi te-toimistoissa työskentelee paljon tietopalvelun asiantuntijoita. Vaaditaanko heiltä yhdenmukaista koulutusta verrattuna vaikkapa kunnan kirjastojen tietopalveluissa työskenteleviin henkilöihin nähden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli sinua kiinnostaa hakeutua alan tehtäviin, suosittelen melkeinpä ottamaan suoraan yhteyttä TE-toimiston koulutusneuvontaan. Sieltä saat todennäköisimmin ajantasaista ja perusteellista tietoa siitä millaiset ovat TE-toimistoissa työskentelevien tietopalvelun asiantuntijoiden pätevyysvaatimukset.

Tässä suora linkki:
http://www.mol.fi/mol/fi/03_koulutus_ura/03_koulutus_ammattitieto/01_ko…