Vaikka SVH-kirjoja ei enää suomenneta, onko niitä jossain Suomen kirjastoissa englannin kielisinä, vai pitääkö niitä tilata jostain Amerikasta?

Kysytty

Vaikka SVH-kirjoja ei enää suomenneta, onko niitä jossain Suomen kirjastoissa englannin kielisinä, vai pitääkö niitä tilata jostain Amerikasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sweet Valley High -kirjoista on kysytty usein aikaisemminkin. Voit lukea kysymykset ja vastaukset Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun Arkistosta http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx Kirjoita hakusanaksi Etsi arkistosta -kohtaan Sweet Valley High.
Sweet Valley High -sarjaa on isommissa kirjastoissa englanninkielisenä vaihtelevia määriä, esim. Kotkan kaupunginkirjastossa on 4 kpl, koko Kymenlaakson kirjastoissa yhteensä 10, Helsingin kaupunginkirjastossa 38 kpl. Kirjastot hankkivat englanninkielisiä kirjoja oman harkintansa mukaan, hankintatoiveita voi aina esittää. Käänny Kotkan kaupunginkirjaston kaukopalvelun puoleen, jos haluat lainata esim. Helsingin kaupunginkirjaston kirjoja.