Vaikka kirjaudun oikein erillisellä reitillä verkkomaksamiseen ei maksu onnistu. Näen ja hyväksyn eri kirjat mutta sen jälkeen ei ole valikkoa josta maksaminen…

Kysytty

vaikka kirjaudun oikein erillisellä reitillä verkkomaksamiseen ei maksu onnistu. Näen ja hyväksyn eri kirjat mutta sen jälkeen ei ole valikkoa josta maksaminen etenisi.

Vastaus

Vastattu

Verkkomaksamisessa on todennäköisesti ollut häiriö tuolloin. On tiedossa että häiriöitä on silloin tällöin ollut. Toivottavasti olette nyt onnistunut jo maksamaan. Ellette ole vielä onnistunut verkkomaksamaan, kannattaa se kertoa kirjaston virkailijalle myös kirjastokäynnin yhteydessä.