Vaihdoin kesällä kotikirijastoa Lauttasaaresta Haukilahteen. Nyt tilausilmoitukset tulevat tekstiviesteinä. Voisiko nämä saada sähköpostiin?

Kysytty

Vaihdoin kesällä kotikirijastoa Lauttasaaresta Haukilahteen. Nyt tilausilmoitukset tulevat tekstiviesteinä. Voisiko nämä saada sähköpostiin? Tai ilmoitukset kokonaan pois

Vastaus

Vastattu

Tottahan ilmoitukset saa vaihdettua joko sähköpostiin saapuviksi tai kokonaan kirjepostina kulkeviksi.

Ota seuraavan kerran kirjastossa käydessäsi kuvalliset henkkarit mukaan ja vaihda tekstari-viestittely haluamaasi muotoon.

Kokonaan pois ei ilmoituksia voi ottaa. Silloin et saisi tietoa myöhässä olevasta aineistosta, etkä kenties huomaisi asiaa ajoissa ennen perintätoimiston sekaantumista asiaan.