Vaatiiko Heili -kirjaston sivulla olevaa rockaway -musiikkikurssiiin kirjautuminen eri tilin Heili -kirjaston tilin lisäksi? Minkä kirjastojen kortti oikeuttaa…

Kysytty

Vaatiiko Heili -kirjaston sivulla olevaa rockaway -musiikkikurssiiin kirjautuminen eri tilin Heili -kirjaston tilin lisäksi?
Minkä kirjastojen kortti oikeuttaa lukemaan ePress -sanomalehtiä?

Vastaus

Vastattu

Rockway-palveluun kirjaudutaan oman Heili-kirjastokortin tunnuksella.

Kun valitset sinua kiinnostavan kurssin, näet samalla onko kurssi heti saatavilla. Sen jälkeen klikkaa Kirjaudu-painiketta ja kirjoita kirjastokorttisi tunnus avautuvaan ruutuun. Saat kurssin lainaan kahdeksi viikoksi. Palvelu on kirjaston asiakkaille maksuton.

ePress -sanomalehtiä ei pysty lukemaan muualla kuin palvelun tarjoajan tiloissa eli kirjastoissa, eMagz-palveluun sen sijaan pääsee myös kotoa käsin. Kirjastoissa ja kotoa luettavissa eMagz-valikoimissa on eroja.