Vaatiiko Fono.fi:n Ylen arkistoista löytämäni vanha äänite Spotifyn asennettuna koneeseen, että voin kuunnella äänitteen vai miten Fono.fi:tä voi asiakas…

Kysytty

Hei!
Vaatiiko Fono.fi:n Ylen arkistoista löytämäni vanha äänite Spotifyn asennettuna koneeseen, että voin kuunnella äänitteen vai miten Fono.fi:tä voi asiakas käyttää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, Fono.fi:n etusivulla mainitaan, että jos hakemasi levyn kohdalla näkyy Spotify-logo, voit kuunnella sen mikäli koneellasi on Spotify-sovellus. Mikäli kyseistä äänitettä ei löydy Spotifysta ei logoa näy. Eli kaikkia äänitteitä ei siis välttämättä pysty kuuntelemaan.

Täältä löytyy lisää tietoa: http://www.kirjastot.fi/fi-FI/ajankohtaista/tiedote/ajankohtaista/fono-…

0 ääntä

Kommentit

Fono.fi on ensi sijassa tietokanta ja mahdollisuus kuunteluun Spotifyn kautta on jälkikäteen lisätty bonus-toiminto, aivan kuten esimerkiksi HelMet-tietokannassa. Vaikka Spotify-kattavuus paranee koko ajan, pääosaa Fono.fi:n viitteistä ei sieltä löydy nyt eikä ehkä tulevaisuudessakaan. - Sellainen mahdollisuus, että Yleisradion ns. kantanauhoitukset tulisivat Fono.fi:n ja Spotify:n yhteistyöllä kuunneltavaksi, on kyllä niin hieno, että sitä kannattaa toivoa. - Heikki Poroila