Vaan, Olisin sekä kirjaston asiakkaana, että entisenä työntekijänä ja opiskelijana kysynyt työkokeilumahdollisuutta vaikka hyllyjärjestelyssä tms tehtävässä…

Kysytty

Hei vaan,

Olisin sekä kirjaston asiakkaana, että entisenä työntekijänä ja opiskelijana kysynyt työkokeilumahdollisuutta vaikka hyllyjärjestelyssä tms tehtävässä.Olen ollut eläkkeellä omaishoitotilanteen vuoksi nyt 10. vuotta.Mummoni kanssa tilanne oli sitovampi kuin nyt vanhempieni kanssa.Kysyn tämän Propellin järjestämän "Työtä kohti" kurssin puolesta, mikä on 4.11 alkamassa, missä myös ehkä muitakin kirjastotyöharjoittelusta kiinnostuneita.Lisätietoa kurssista ym harjoittelupaikan tarkemmasta ajankohdasta Mtkl:n Tietopalvelu propellista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työkokeiluista ja työelämänvalmennus/harjoittelusta (työvoimatoimiston rahoittamaa)päättää jokainen kirjastonjohtaja itse. Voit siis ottaa yhteyttä pääkaupunkiseudun kirjastojen johtajiin ja kysyä työkokeilua.
Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.kirjastot.fi/fi-fi/kirjastot/kunnan-ja-kaupunginkirjastot/ku…

Jokainen kirjaston nimi on linkki, jonka takaa avautuu mm. henkilökuntaluoettelo puhelinnumeroineen.