Vaan! Julkaisimme 12.8.21 180 siv. Muistojen Laulut - kirjan Lottamuseossa ISBN 978-952-94-4381-9 pdf. Kirja käsittelee Lauluyhtye Kanttiinin lottien 20 v…

Kysytty

Hei vaan! Julkaisimme 12.8.21 180 siv. Muistojen Laulut - kirjan Lottamuseossa ISBN 978-952-94-4381-9 pdf. Kirja käsittelee Lauluyhtye Kanttiinin lottien 20 v. esiintymisiä ympäri Suomen n. 20 vuoden ajan. Kirjan kirjoittaja on tunnettu fil.tri, historiantutkija Maritta Pohls. Kirja on saanut hyvän suosion ja painos alkaa olla lopussa. Nyt saan soittoja, miksi tätä teosta ei löydy Helmetistä? Mitä voisimme tehdä ja voisiko kirjaa toimittaa Helmetille?

Vastaus

Vastattu

PDF on tiedostoformaatti. E-kirjamme tulevat Ellibsin palveluista eikä heiltä näytä löytyvän tällä isbn-numerolla mitään.

Mikäli kirjaa on saatavana myös fyysisenä, otamme lahjoituksen mielellämme vastaan. Hankimme muuten kirjat sopimustoimittajiemme kautta, eli kirjan pitäisi olla hankittavissa Kirjavälityksen tai Kirjastopalveluiden kautta.