Uutuusluetteloista on kadonnut e-kirjat. Onko ne nyt osana muita luokkia vai eikö e-kirjoja enää osteta?

Kysytty

Uutuusluetteloista on kadonnut e-kirjat. Onko ne nyt osana muita luokkia vai eikö e-kirjoja enää osteta?

Vastaus

Vastattu

E-kirjoja ja e-äänikirjoja hankitaan kuten ennenkin. Helmet-kirjastoissa on erillisistä uutuusluetteloista. Uutuusluettalot ovat luettavissa itse palveluiden verkkosivuilla tai sovelluksissa. Uutuusluetteloista luopumisen syynä on se, että näin valmistaudutaan tulevaan valtakunnalliseen e-kirjastoon.

Lisätietoa:
https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Ekirjoja_ja_eaanikirjoja_ei_enaa_luettel(245859)