Uusin lainaleffojeni eräpäivät tänään 23.3.2020. Eräpäivät ovat nyt 1.6.2020. Onko siis niin, että leffojen eräpäivä on nyt ensimmäiseen päivään kesäkuuta…

Kysytty

Hei. Uusin lainaleffojeni eräpäivät tänään 23.3.2020. Eräpäivät ovat nyt 1.6.2020. Onko siis niin, että leffojen eräpäivä on nyt ensimmäiseen päivään kesäkuuta asti vai tapahtuiko tuossa jokin virhe? Leffat lainattu Keravan kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Korona-tilanteen vuoksi Keravan kirjaston asiakkaiden lainojen eräpäivät on siirretty niin, että ne osuvat ajanjaksolle 27.5.-22.6.

https://www.kerava.fi/palvelut/kirjastokulttuuri-ja-museot/kirjasto/ajankohtaista