Otsikko
Uudessa Aurassa oli 40-luvulla kuvasarja Pikku Anni. Mikä oli hänen koiransa nimi siinä käännöksessä?

Kysytty

Uudessa Aurassa oli 40-luvulla kuvasarja Pikku Anni. Mikä oli hänen koiransa nimi siinä käännöksessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli tarkoitat Darrell McCluren sarjakuvaa Pikku Anni, niin koiran nimi oli Nolla.

Ohessa Suuren sarjakuvakirja 2:n sivu (1985, s. 93), jossa koira seikkailee Pikku Annin kanssa

http://www.antikvariaattimakedonia.fi/moog/index.php?sivu=lehti&moog_lehti_id=23365