Usein tarvitsee kopioita erilaisia hakemuksia varten. Onko Espoon Tapiolan kirjastossa kopiokone, jota yleisö saa käyttää? Paljonko maksaa?

Kysytty

Usein tarvitsee kopioita erilaisia hakemuksia varten. Onko Espoon Tapiolan kirjastossa kopiokone, jota yleisö saa käyttää? Paljonko maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, Tapiolan kirjastosta löytyy kopiokone aivan lainaustiksin vierestä, hissiä vastapäätä. Kopiot maksavat 0,40€/arkki ja ne maksetaan ennen kopiointia kolikoilla maksuautomaattiin.