Tyttäreni kirjoittaa Austraaliassa kirjaa jossa hän käyttää sanoja Suomalaisista kansanlauluista. Mistä hän saa parhaiten varmistaa että laulut ovat varmasti…

Kysytty

Tyttäreni kirjoittaa Austraaliassa kirjaa jossa hän käyttää sanoja Suomalaisista kansanlauluista. Mistä hän saa parhaiten varmistaa että laulut ovat varmasti kansanlauluja, eikä käyttölupaa tarvitse? Olen koittanut hankkia näiltä sivuilta tietoja, mutta kumminkin tuntuu epävarmalta. Kiitos

Vastaus

Vastattu

Teosto hallinnoi sanoitusten tekijänoikeuksia ja varmimman vastauksen saa kysymällä heiltä.