Tyttären pitäisi tehdä essee jostain renessanssiajan säveltäjästä. Löytyykö jostain suomenkielisestä teoksesta tietoa Orlando di Lassosta tai Giovanni…

Kysytty

Hei! Tyttären pitäisi tehdä essee jostain renessanssiajan säveltäjästä. Löytyykö jostain suomenkielisestä teoksesta tietoa Orlando di Lassosta tai Giovanni Pierluigi da Palestrinasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisistä säveltäjistä on tietoa ainakin seuraavissa kirjoissa:

Lord, maria: Musiikin tarina antiikista nykypäivään, 2008
Sävelten maailma, osa 1, 1989
Otavan iso musiikkitietosanakirja, osat 3 ja 4, 1978