Tytär tykkäsi kirjasta Queenie. (Carty-Williams Candice) Olisiko lisää samantyylistä luettavaa vinkata? Kiitos!

Kysytty

Tytär tykkäsi kirjasta Queenie. (Carty-Williams Candice) Olisiko lisää samantyylistä luettavaa vinkata? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Mainitsemasi kirjan aiheita ovat esimerkiksi työelämän kiemurat, ihmissuhteet, naispäähenkilön etninen tausta, oman itsensä etsiminen sekä huumori. Näihin teemoihin liittyen uutta luettavaa voisi löytyä esimerkiksi seuraavista teoksista:

Thomas, A., Jackson, T. D., Stone, N., Woodfolk, A., Clayton, D., Yoon, N. & Järvinen, O. (2022). Blackout. Otava. (linkki)

Acevedo, E. & Ojalatva, L. (2019). Runoilija X. Karisto Oy. (linkki)

Rooney, S. & Sivill, K. (2019). Keskusteluja ystävien kesken. Otava. (linkki)

Kaskiaho, R. (2022). Maantiekiitäjä. Myllylahti Oy. (linkki)

Latvala, T. (2015). Ennen kuin kaikki muuttuu. Otava. (linkki)

Leilani, R. & Sivill, K. (2021). Kiilto. Otava. (linkki)

0 ääntä

Kommentit

Lokuge, Kashmeera & Salmi, Hyppe: Ilmatilaa (2021)