Turun sanomat 30.3.1947-1.6.1947 lehdet. Miten pääsen selaamaan näitä lehtiä?

Kysytty

Turun sanomat 30.3.1947-1.6.1947 lehdet. Miten pääsen selaamaan näitä lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa kyseisen aikavälin lehtiä voi tutkia mikrofilmitallenteina pääkirjastossa, paperisina niitä ei kirjastossa ole. Ajan ja opastuksen mikrofilminlukulaitteelle sekä lehdet sisältävät rullat voit parhaiten varata soittamalla pääkirjaston tieto-osastolle tai käymällä paikan päällä.