Turun kaupunginkirjastolla on lainattavissa Kapunginteatterin lippuja ennalta määrättyihin näytöksiin. Mistä voin tarkistaa saatavuuden, eli onko lippu…

Kysytty

Turun kaupunginkirjastolla on lainattavissa Kaupunginteatterin lippuja ennalta määrättyihin näytöksiin. Mistä voin tarkistaa saatavuuden, eli onko lippu palautettu ja onko se mahdollisesti lainattavissa seuraavaan näytökseen ?

Vastaus

Vastattu

Turun kaupunginkirjaston pääkirjastosta lainattavien kausikorttien saatavuuden voi tarkistaa osoitteesta vaskikirjastot.fi hakusanalla kausikortti.

Vaihtoehtoisesti voi saapua pääkirjaston pääaulaan ja tarkistaa vapaana olevien kausikorttien tilanteen infopisteen läheisyydessä sijaitsevasta telineestä, jossa sillä hetkellä lainattavissa olevat kortit ovat esillä.

Lisätietoa:

http://www.turku.fi/uutinen/2020-01-22_teatterin-ja-orkesterin-kausikortin-lainauskaytantoa-paranneltu