- turkulainen näyttelijätär Riitta Selin, valmistunut Tampereelta 1969. Missä hän on syntynyt ja milloin, löytyisikö tyttönimi?

Kysytty

Hei - turkulainen näyttelijätär Riitta Selin, valmistunut Tampereelta 1969.
Missä hän on syntynyt ja milloin, löytyisikö tyttönimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riitta Selin on, kuten tiesitkin, valmistunut Tampereen yliopiston ammattinäyttelijäkurssilta 1969. Samalta vuosikurssilta kuin toinenkin turkulainen näyttelijä Arno Virtanen.

Selin syntyi Tampereella 10.2.1946 Pirjo Riitta Anita Selin -nimisenä.

Tieto löytyy englanninkielisenä elokuva-aiheiselta IMDb-sivustolta.
http://www.imdb.com/name/nm0783206/