Tulostaminen pitäisi maksaa kirjastossa, mutta on omatoimiaika. Miten toimitaan?

Kysytty

Tulostaminen pitäisi maksaa kirjastossa, mutta on omatoimiaika. Miten toimitaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä, joissa on omatoimiaika, voit käyttää kirjaston asiakastietokoneita ja myös tulostaa, mikäli tulostustililläsi on tarpeeksi saldoa. Tulostustilille voi lisätä saldoa vain kirjaston asiakaspalvelussa. Koska omatoimiaikana kirjastossa ei ole henkilökuntaa paikalla, saldon lisääminen tulostustilillesi ei ole mahdollista.

Mikäli et ole tulostanut viimeisen kolmen kuukauden aikana, voit tulostaa viisi sivua ilmaiseksi.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Omatoimikirjastot/Hel…

5 ääntä

Kommentit

Surkeaa palvelua!!! Kaikki eivät yksinkertainen pääse kirjastoon kuin tiettyinä aikoina.
Naurettavaa toimintaa!!!