Tuleekohan Sellon kirjastoon Ilkka lehti? Mihin kirjastoon Espoossa tai Helsingissä tulee?

Kysytty

Tuleekohan Sellon kirjastoon Ilkka lehti? Mihin kirjastoon Espoossa tai Helsingissä tulee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilkka lehti tulee Espoossa Selloon (säilytysaika yksi kuukausi) ja Tapiolaan (säilytysaika kaksi viikkoa).

Helsingissä Ilkka tulee Itäkeskukseen (säilytysaika kuukausi), Kallion kirjastoon (säilytys yksi viikko), Kirjasto 10 (säilytys yksi viikko), Pasilaan (säilytys neljä kuukautta, Rikhardinkadun kirjastoon (säilytys neljä kuukautta), Töölön kirjastoon (säilytys kaksi kuukautta)sekä Vuosaaren kirjastoon (säilytys yksi viikko)

Lisäksi uusin verkkolehti löytyy osoitteesta http://www.ilkka.fi/

Ilkkaa voi lukea myös ePressissä Espoon ja Helsingin kirjastoissa. Arkisto ulottuu siellä 10 kuukauden päähän.

0 ääntä

Kommentit

Monessa kirjastossa voi lukea asiakaspäätteiltä kymmeniä maakunta- ja paikallislehtiä epress-palvelusta, muitakin kuin tuoreimpia numeroita. Eikö Espoossa?