Tuleeko teidän valikoimiin CD-ROM merikartat 2002 Turku ja Ahvenanmaa ? Milloin saa ?

Kysytty

Tuleeko teidän valikoimiin CD-ROM merikartat 2002 Turku ja Ahvenanmaa ? Milloin saa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ahvenanmaan merikarttaa 2002 CD-rom muodossa on tilattu sekä Pasilan pääkirjastoon että Kallion kirjastoon.
Turunmaan saaristo CD-rom on puolestaan tulossa Pasilan ja Kallion kirjastojen lisäksi myös Oulunkylän ja Kontulan kirjastoihin. Tarkkaa saatavuusajankohtaa en valitettavasti osaa kertoa; kustantajan tiedoista löytyy maininta "kevään 2002 aikana julkistettavat".

Voitte seurata tilannetta pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteessa http://www.libplussa.fi tai kysellä kirjastostanne.