Tuleeko Pressreader app maksulliseksi kun sitä on käytetty tietyn ajan? Vai onko lehtien lukeminen sitä kautta aina ilmainen? Kiitos vastauksesta!

Kysytty

Hei,

Tuleeko Pressreader app maksulliseksi kun sitä on käytetty tietyn ajan? Vai onko lehtien lukeminen sitä kautta aina ilmainen?
Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjaston palveluna e-lehtipalvelu PressReader on maksuton asiakkaille, eikä pitempäänkään käytettynä muutu maksulliseksi. Alla tietoa e-lehtipalveluista:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Kirjaudu_elehtipalveluihin(25232)