Tuleeko mieleen tai löytyiskö sellasta laulua, jossa lauletaan: Turun linnan tonttu hiljaa käy...

Kysytty

Tuleeko mieleen tai löytyiskö sellasta laulua, jossa lauletaan:
Turun linnan tonttu hiljaa käy...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei löytynyt lauluja, jossa olisi juuri nuo sanat. Yksi Turun linnan tontusta kertova laulu löytyi, nimeltä "Linnatonttu". Nuotit ja sanat tähän löytyvät kirjasta: Lauluja Turusta.