Tuleeko Kouvolan pääkirjastolle joskus palautusluukku? On aika erikoista, ettei pääkirjastolla ole mahdollisuutta palauttaa aineistoa muuta kuin kirjaston…

Kysytty

Tuleeko Kouvolan pääkirjastolle joskus palautusluukku? On aika erikoista, ettei pääkirjastolla ole mahdollisuutta palauttaa aineistoa muuta kuin kirjaston aukioloaikoina.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastolla ei ole palautusluukkua. Pääkirjaston aukioloajat ovat laajat. Näet ne täältä: https://kyyti.finna.fi/OrganisationInfo/Home#85980.

Aineistoa voit palauttaa myös itsepalvelukirjastoihin, joista pääkirjastoa lähinnä on Haanojan kirjasto. Sisään pääsee kirjastokortillla ja pin-koodilla. itsepalvelukirjastot ovat auki joka päivä.