Tuleeko johonkin Hämeenlinnan kirjastoon Ruotsin metsästysjärjestön valistuslehti "Svensk Jakt", tai tuleeko sinne mitään metsästys aiheisia lehtiä Ruotsista?…

Kysytty

Tuleeko johonkin Hämeenlinnan kirjastoon Ruotsin metsästysjärjestön valistuslehti "Svensk Jakt", tai tuleeko sinne mitään metsästys aiheisia lehtiä Ruotsista? Onko niitä tullut joskus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjastoon ei valitettavasti tule Svensk jakt -lehteä, eikä myöskään muita metsästysaiheisia lehtiä Ruotsista.
Riihimäellä sijaitsee Suomen metsästyskirjasto, jonne kyseinen lehti ainakin tulee ja josta löytyvät myös kaikki aiemmat vuosikerrat. Metsästyskirjaston kokoelmista löytyy myös muita ruotsalaisia metsästyslehtiä, kuten Jakt och Fiske ja Jakt journalen.
Kirjasto on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8 - 15.30 (kesällä 8 - 15).
Kirjastonhoitaja-informaatikko puh. (019) 722 283
sähköposti: info@metsastysmuseo.com
Ennen tuloasi kirjastoon ota yhteys puhelimitse kirjastonhoitajaan!
Tehtaankatu 23 A 11910 Riihimäki
Kirjasto välittää lehtien kaksoiskappaleita kirjastoille kaukolainaksi tai artikkelikopioita.
http://www.metsastysmuseo.com/kirjasto.htm
http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/