Tuleeko Hopeanuolia pian kirjastoon? Kaupassa on jo osa 16, mutta kirjastoissa vasta osa 12.

Kysytty

Tuleeko Hopeanuolia pian kirjastoon? Kaupassa on jo osa 16, mutta kirjastoissa vasta osa 12.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyselin asiaa hankintaosastoltamme, ja sieltä luvattiin vauhdittaa ”Hopeanuoli”-sarjan osien tuloa kirjastoon. Kyseessä on niin suosittu sarja, että sen osat varmasti hankitaan kirjastoon. Mitään aikataulua en kuitenkaan pysty sanomaan, koska asia riippuu paljon myös tukkutoimittajasta.

Kannattaa seurailla tilannetta HelMet-verkkokirjastosta osoitteesta http://www.helmet.fi. Heti kun yksikin kappale kirjaa ilmestyy järjestelmään, pääset jo varaamaan sen.