Tuleeko Ellinor Rafaelseniltä vielä Katja kirjoja? onko kirjan katja kuubassa jälkeen tullut muita katja kirjoja?

Kysytty

tuleeko Ellinor Rafaelseniltä vielä Katja kirjoja? onko kirjan katja kuubassa jälkeen tullut muita katja kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ellinor Rafaelsenilta on Katja Kuubassa -kirjan jälkeen ilmestynyt 2 Katja-kirjaa, joista toinen, Katja Huippuvuorilla (v. 2000) on suomennettu vuonna 2002. Suomentamatta on Katja-sarja 15. kirja Katja på Grünerløkka. Kirja on ilmestynyt norjaksi vuonna 2001. On hyvin todennäköistä, että myös tämä kirja suomennetaan. Asiaa voit halutessasi tiedustella sähköpostilla kirjan kustantajalta. WSOY:n lasten- ja nuortenkirjaosaston johtajan sähköpostiosoite on elina.ahlbäck@wsoy.fi. Luettelon Ellinor Rafaelsenin kirjoista löydät esimerkiksi osoitteesta http://www.narvik.folkebibl.no/dokument/presentasjoner/rafaelsenellinor…. (kieli on norja).
Katja Huippuvuorilla -kirjan voit hankkia luettavaksi myös Ylitornion kirjastosta. Saatavuustiedot löytyvät Lapin maakuntakirjaston aineistotietokannasta osoitteessa www.lapinkirjasto.fi. Kirjoita hakuruutuun teoksen nimen kohdalle Katja-sarja. Saatavuuden voit tarkistaa kohdasta "tarkista missä".