Tuleeko donna leon.in ystävä sä lapsien kirja kirjastoihin varaan sen heti kun voi

Kysytty

hei tuleeko donna leon.in ystävä sä lapsien kirja kirjastoihin varaan sen heti kun voi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä. Teosta on tilattu pääkaupunkiseudun yleisiin kirjastoihin 128 kappaletta kesä-heinäkuusssa. Tarkkaile tilannetta HelMet-tietokannasta. Kun ensimmäisen niteen tiedot ovat sinne ilmestyneet, voit tehdä varauksen.