Onko Tove Ditlevsenin trilogiasta kaksi myöhempää osaa jo suomennettu?

Kysytty

Tove Ditlevsenin trilogiasta ensimmäinen osa on suomennettu, Lapsuus. Onko kaksi muuta osaa jo suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Sarjan kahta muuta osaa ei ole vielä suomennettu tai ainakaan julkaistu suomeksi, mutta koska sarja on saanut suomeksikin suosiota, voisi hyvin kuvitella, että ne julkaistaisiin jossakin vaiheessa suomeksi. Kirjan kustantajana on S&S, joten jos haluat saada tarkempia tietoja mahdollisista tulevista julkaisuista, voit kysyä asiaa kustantamosta. Sen yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://kustantamo.sets.fi/meista/.