Törmäsin Youtubessa kappaleeseen Lahppon, esittäjinä Sara Inga ja Ante Utsi. Löytyisiköhän tätä kappaletta miltään levyltä, joka olisi jossain kirjastossa…

Kysytty

Hei! Törmäsin Youtubessa kappaleeseen Lahppon, esittäjinä Sara Inga ja Ante Utsi. Löytyisiköhän tätä kappaletta miltään levyltä, joka olisi jossain kirjastossa saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahppon löytyy levyltä Sami Grand Prix 2002. Sitä voi kaukolainata
Enontekiön tai Utsjoen kirjastosta oman kirjaston kautta.