Törmäsin Digitaalinen tarjontaketuju (wsoy 2000) termiin RACI, jolla kuvataan prosessiorganisaation vastuunjakoa. Pikainen haku nettikoneilla ei palauta yhtään…

Kysytty

Törmäsin Digitaalinen tarjontaketuju (wsoy 2000) termiin RACI, jolla kuvataan prosessiorganisaation vastuunjakoa. Pikainen haku nettikoneilla ei palauta yhtään lisätietoa aiheesta, onko mallista jossain enemmän tietoa

R=responsible, A=accountable, C=to be consulted, I=to be informed

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy enemmän tietoa netistä ainakin seuraavasti: valitse hakukone Google (Google löytyy esim. osoitteesta http://www.kirjastot.fi/ valitsemalla tiedonhaku ja tältä sivulta Haku-valikosta google) ja kirjoita hakusanoiksi Raci process organization. Suomalaiset artikkelitietokannat Aleksi ja Arto eivät tuottaneet tulosta, ei myöskään Kauppakorkeakoulun tietokanta siltä osin kuin se yleisessä kirjastossa on käytettävissä.Yleisissä kirjastoissa on myös käytettävissä englantilainen artikkelitietokanta Ebsco, josta löytyi aiheesta artikkeleja (mahd. myös kokotekstisenä). Kannattaa kuitenkin etsiä myös muusta kirjallisuudesta esim. pääkaupunkiseudun Plussa-tietokannasta hakusanalla prosessijohtaminen tai process mapping.